Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΗΣ ΝΔ – Στο Νομό Καρδίτσας


Νέα και άφθαρτα πρόσωπα που θα ριχθούν στην πολιτική μάχη για λογαριασμό του Αντώνη Σαμαρά, κατέθεσαν χθες την αίτηση συμμετοχής τους για τη στελέχωση του ψηφοδελτίου της ΝΔ στο Νομό Καρδίτσας, στα γραφεία της ΝΟΔΕ Καρδίτσας. Εκτός λοιπόν των εν ενεργεία βουλευτών κ.κ. Ταλιαδούρο και Τσιάρα που συμμετέχουν αυτοδικαίως στο ψηφοδέλτιο και του πρώην Βουλευτή Καρδίτσας κ. Γιώργου Αναγνωστόπουλου, τα νέα πρόσωπα είναι ο κ. Παύλος Σιούφας, ο κ. Σωτήρης Μπούσδρας, ο κ. Γιώργος Κωτούλας, και φυσικά οι πολιτευτές του κόμματος κ. Ασημίνα Σκόνδρα, Νίκος Παππάς και Νίκος Πολύζος. Τα δύο βασικά χαρακτηριστικά της διαδικασίας της κατάθεσης υποψηφιοτήτων ήταν το ποινικό μητρώο και για τους πρώην βουλευτές που πιθανότατα να συμμετείχαν στη διαδικασία, θα έπρεπε να καταθέσουν δήλωση παραίτησης από οποιαδήποτε παλαιότερη οικονομική αξίωση που θα είχε σχέση με τη θητεία τους ως βουλευτή. Το ποσό της αίτησης ανήλθε στα 300 ευρώ και ο λόγος του υψηλού αυτού κόστους ήταν για την ενίσχυση στα πάγια έξοδα των γραφείων συντήρησης της ΝΟΔΕ. Επόμενο στάδιο της διαδικασίας είναι η αποστολή της λίστας στα κεντρικά της ΝΔ και μαζί με τη ΝΟΔΕ θα αποφασιστεί ποιοι θα περιέχονται στα ψηφοδέλτια του κόμματος για το Νομό μας.

Δήλωση της κ. Σκόνδρα

Στα Γραφεία της ΝΟΔΕ, προσήλθε χθες το μεσημέρι, η κ. Ασημίνα Σκόνδρα και κατέθεσε ενώπιον του Προέδρου κ. Δημήτρη Λουκά, τη δήλωση υποψηφιότητας για το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό μας. Ακολούθως η κ. Σκόνδρα δήλωσε τα εξής: «Η εμπιστοσύνη και η στήριξη των συμπολιτών μου, μου έδωσε τη δύναμη, επί σειρά ετών, μέσα από τους κόλπους της Νέας Δημοκρατίας, να αγωνίζομαι στην πρώτη γραμμή της Αυτοδιοίκησης και της Κεντρικής πολιτικής σκηνής. Αντλώντας το ηθικό δικαίωμα από τους ανιδιοτελείς αυτούς αγώνες μου, κατέθεσα την δήλωση συμμετοχής μου στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, θέτοντας τον εαυτό μου στη διάθεση του Προέδρου μας. Σήμερα η πατρίδα μας και όλοι εμείς, βιώνουμε τις πιο άσχημες καταστάσεις από την μεταπολίτευση και μετά. Η Ν.Δ. είναι η μόνη υπεύθυνη πολιτική δύναμη, που μπορεί να χαράξει το δρόμο της ελπίδας και της λύτρωσης. Ο Αντώνης Σαμαράς είναι εκείνος που αποδεδειγμένα ξέρει, θέλει και μπορεί να σηκώσει αυτό το βάρος και να φέρει τα ποθητά αποτελέσματα για την Ελλάδα, τις Ελληνίδες και τους Έλληνες. Χρειάζεται δίπλα του πολιτικούς άφθαρτους, ηθικούς, έντιμους, ειλικρινείς και αποφασισμένους. Χρειάζονται αυθεντικοί εκπρόσωποι της κοινωνίας, για να φέρουν την ανατροπή και το νέο ξεκίνημα. Θεωρώ χρέος και καθήκον μου να συμμετέχω σε αυτή την μεγάλη προσπάθεια, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό μου να στηρίξω των Πρόεδρό μας. Να αξιοποιήσω την πείρα, την δραστηριότητα και την διεκδικητικότητά μου, προς όφελος της Χώρας μας, του Νομού μας και των συντοπιτών μου».
http://www.karditsanews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου